Online zichtbaarheid. Dat bereik je door je bedrijf en /of jezelf meer te laten zien. Hoe?
Door middel van het regelmatig plaatsen van content. Eén van de vormen van content is tekst. Door middel van teksten bouw je een band op met potentiële klanten, leads. Maar dan moeten die teksten wel een fijne opbouw hebben en goed leesbaar zijn, want anders doen ze niet waarvoor ze bedoeld zijn: klanten aantrekken. ‘Even een tekstje op papier’ is er voor de meesten niet bij. Maar troost je: bij mij ook niet.
Wat helpt, is weten hoe je het schrijven van goede en effectieve content het beste kunt aanpakken. Met mijn ondersteuning, feedback en handige informatie uit de praktijk krijg je de handvatten om een sterke tekst te schrijven waarmee jij
- je online zichtbaarheid vergroot
- een band opbouwt met leads
- meer blijvende klanten krijgt
Kijk hieronder voor het actuele aanbod.
Workshop Blog schrijven
Wanneer:
dinsdag 13 september 2022
donderdag 22 september 2022
Waar: Cascade, Hoge Kade 50, Hendrik Ido Ambacht
Tijd: 9.00 uur – 12.30 uur, inloop vanaf 8.30 uur
Prijs: €87,50 (excl btw)
Aantal plekken: maximaal 8
Bijzonderheden: inclusief koffie, thee en frisdranken
Inschrijven: klik op de button ‘Aanmelden’ en kies de datum van je voorkeur
Inhoud workshop
Jij wil meer klanten. Eén van de manieren om zichtbaar te zijn voor (nieuwe) klanten is door middel van blogs. Maar hoe schrijf je een effectieve blog? En waar moet het over gaan? Hoe lang moet een blog zijn?
In deze interactieve workshop leert Annet van der Graaf je wat een blog succesvol maakt en hoe je dat aanpakt. We gaan met elkaar op zoek naar aantrekkelijke onderwerpen over jouw bedrijf en geven elkaar feedback. Vervolgens ga je zelf aan de slag met het schrijven van een een vlot geschreven en uitnodigende blog met bijbehorende teaser, een blog met een duidelijke opbouw en passend bij wat jouw doelgroep bezig houdt.
Neem je laptop mee, dan kun je alle ideeën meteen kwijt in de blog die je gaat schrijven. Na afloop kun jij met alle tips en concrete handvatten aan de slag met die belangrijke communicatiepuzzel van jouw bedrijf!