Duidelijke taal zet klant centraal
Spreek jij de taal van je klant? Vaktaal (of jargon) kan leiden tot onbegrip bij je wensklant. Vaktaal is het gebruik van woorden, uitdrukkingen en soms …
Spreek jij de taal van je klant? Vaktaal (of jargon) kan leiden tot onbegrip bij je wensklant. Vaktaal is het gebruik van woorden, uitdrukkingen en soms …
Goede verkoopteksten moeten passen bij de taal van je klant en de bij de fase van het verkoopproces waar je klant op dat moment in …
De vraag naar wát je doet en hóe is voor ondernemers veel makkelijker te beantwoorden dan waaróm je doet wat je doet. En misschien is …
Marketing is aandacht geven en aandacht krijgen. En die krijg je niet zomaar. Daar moet je best wat voor doen. In ieder geval meer dan …
Wat doet een tekstschrijver? Teksten schrijven, natuurlijk. Nogal wiedes.Maar als ik op een netwerkbijeenkomst vertel dat ik tekstschrijver ben, wordt er geknikt. “Juist, ja.” Om …
Dat of wat? Wanneer schrijf je ‘dat’ en wanneer ’wat’? Als je aan het schrijven bent, kom je soms ineens woorden tegen waarvan je denkt …
Wanneer is het nu sommige (zonder -n) en wanneer sommigen (met –n)? Als je aan het schrijven bent, kom je soms ineens woorden tegen waarvan …
Niet dommer met dt-fouten Als iemand géén dt-fouten mag maken, dan zijn dat mensen zoals ik: die beroepsmatig veel met taal bezig zijn. Of in …
Een paar weken terug bij een online netwerkbijeenkomst verzuchtte een haptonoom dat ze dat zo lastig vond: blogs schrijven. Ze schreef ze wel, maar ze …
Over de betekenis van het woord content bestaat best onduidelijkheid. Zijn dat de teksten op je website? En hoe noem je dan je blogs, video’s, …

Ghijseland 153
3161 VL Rhoon
KvK nummer: 72102373
Btw nummer: NL001968367B74
Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief met taaltips en wetenswaardigheden.