Waarom jouw duurzame innovatie niet verkoopt (en hoe je dat verandert)
Je werkt aan iets moois. Een innovatieve gevel, een biobased isolatiemateriaal of een slimme energieoplossing die echt verschil maakt. Alles klopt technisch gezien. Maar zodra …
Je werkt aan iets moois. Een innovatieve gevel, een biobased isolatiemateriaal of een slimme energieoplossing die echt verschil maakt. Alles klopt technisch gezien. Maar zodra …
Wat maakt een tekstschrijver met expertise in duurzaamheid en bouw essentieel voor jouw communicatie? Stel: Als bedrijf met een hart voor duurzaam bouwen werk je …
Headlines zijn titels of koppen bovenaan je blog, artikel of websitepagina. Goede headlines werken: je trekt meer lezers. En dat is in de digitale wereld …
Als bedrijf ga je natuurlijk niet stil in een hoekje zitten wachten tot er klanten komen. Er worden juist allerlei activiteiten uitgevoerd om de verkoop …
“Mensen haken aan bij je verhaal, niet op je product.” Deze uitspraak deed een communicatie-expert tijdens een workshop voor ondernemers over onderscheidend positioneren. Dat stukje …
Wat is het verschil tussen een tekstschrijver en een copywriter? Is ‘tekstschrijver’ niet gewoon de Nederlandse vertaling van het Engelse ‘copywriter’? Het antwoord is ‘nee’. …
Je homepagina laat duidelijk zien wat jij te bieden hebt. Als je een website vergelijkt met een winkel, dan is je homepagina de etalage. Die …
Is het ten slotte of tenslotte? Taalfouten in je tekst maken je tekst minder aantrekkelijk. En aantrekkelijke teksten heb je nodig om de ander mee …
Hoe een bedrijf erachter kwam dat hun website maar het halve verhaal vertelde. En hoe Taal in Uitvoering hen hielp met een sterk verhaal over …
Hebben je drijfveren invloed op je marketing? Ja, dat hebben ze zeker! Waarom drijfveren jouw bedrijf aantrekkelijk maken voor klanten? Je drijfveren vormen de basis …

Ghijseland 153
3161 VL Rhoon
KvK nummer: 72102373
Btw nummer: NL001968367B74
Schrijf je hier in voor de nieuwsbrief met taaltips en wetenswaardigheden.